Assessorament laboral
Nomines
Ets autònom i tens treballadors al teu càrrec? Ens encarreguem de tot perquè puguis administrar fàcilment l’actiu més valuós de qualsevol negoci, les persones.
- Les nòmines dels teus empleats llistes a temps i complint tots els requisits (nòmines mensuals, pagues extres, endarreriments, liquidacions)
- Remeses bancàries per al pagament de les nòmines
- Tota la informació necessària per incloure la informació en la comptabilitat
Contractes de treball
- Els teus contractes de treball preparats segons models oficials, així com la seva presentació davant l’Administració
- Assistència en els processos de baixa de les relacions laborals (cartes fi de contracte, certificat d’empresa, quitança)
- Control i seguiment dels venciments dels contractes de treball dels teus empleats
Gestions amb la Seguretat Social
</br>
Ens encarreguem de tots els tràmits amb la Seguretat Social:
- Altes, baixes i variacions dels treballadors.
- Confecció i enviament mensual de les Assegurances Socials.
- Gestió de parts d’Incapacitat Temporal (IT) i Accidents de Treball (AT – inclosa la comunicació en sistema Delt @).
Gestionem tot el relatiu a l'IRPF sobre el teu plantilla:
- Comunicació de dades a l’empresa per al càlcul de l’IRPF (model 145).
- Càlcul d’IRPF dels empleats segons la situació personal i familiar.
- Confecció i presentació de l’ingrés a compte de les retencions d’IRPF mensual / trimestral (models 111/216) i del resum anual de les retencions d’IRPF (model 190/296). Règim estatal i foral.
- Confecció dels Certificats de Retencions.